Известие

Collapse
No announcement yet.

Включване на задна скорост вместо първа (ръчни скорости)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Включване на задна скорост вместо първа (ръчни скорости)

    Здравейте,
    От скоро съм собственик на ар 159 и все още я разучавам. Вчера без да искам я изгасих на един светофар и след това като включа на първа, вместо нея все едно съм вкарал на задна. Колата тръгва назад и парктроника се активира. Та въпроса е нормано ли е, когато колата е в покой с работещ двигател без да вдигам "палчето" и бутна лоста максимално на ляво и напред да се включи задна скорост? Ако това поведение не е нормално какво се е повредило и колко лошо в левова равностойност е?
    Поздрави

  • #2
    Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
    Здравейте,
    От скоро съм собственик на ар 159 и все още я разучавам. Вчера без да искам я изгасих на един светофар и след това като включа на първа, вместо нея все едно съм вкарал на задна. Колата тръгва назад и парктроника се активира. Та въпроса е нормано ли е, когато колата е в покой с работещ двигател без да вдигам "палчето" и бутна лоста максимално на ляво и напред да се включи задна скорост? Ако това поведение не е нормално какво се е повредило и колко лошо в левова равностойност е?
    Поздрави
    Моята е ръчка и досега не ми се е случвало....определено не е нормално. Но не съм спец и не мога да ти помогна с идеи...само с наблюдения.
    Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

    Comment


    • #3
      Ясно. То се е видяло, че ще ходи в сервиза, защото и на мен ми се стори некоректно. Четох упътването и там си пишеше, че "палчето" трябва да се вдигне.
      Може ли да ми кажеш и още нещо. Ако бутнеш лоста максимално на ляво и след това напред директно ли ти влиза в първа??? На мен преди това все едно съм нацелил между 1-ва и задна. Иначе това го сравнявам със стария ми голф 4, който при максимално ляво и напред директно влизаше на 1-ва.

      Comment


      • #4
        Не знам досега за такъв случай, но да не ти е "заяло" "палчето"(ринга) който се вдига под топката?
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
          Ясно. То се е видяло, че ще ходи в сервиза, защото и на мен ми се стори некоректно. Четох упътването и там си пишеше, че "палчето" трябва да се вдигне.
          Може ли да ми кажеш и още нещо. Ако бутнеш лоста максимално на ляво и след това напред директно ли ти влиза в първа??? На мен преди това все едно съм нацелил между 1-ва и задна. Иначе това го сравнявам със стария ми голф 4, който при максимално ляво и напред директно влизаше на 1-ва.
          Малко по спомени го карам, понеже не съм обърнал внимание, но май, ако дам силно в ляво не влиза хубаво....малко ми измества лоста надясно и тогава влиза...Като я изкарам от гаража ще обърна внимание.
          Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

          Comment


          • #6
            Положенията на лоста при задна и първа са различни-при включена задна
            лоста е по-вляво.Нормалната ситуация е да не можеш да преместиш лоста толкова
            вляво без да е вдигнат палеца.Май в него ще да ти е проблема!
            159 SW 2.4 Jtdm 2007
            156 TS 1.8 1999
            Avensis SW 2.2 D4D 2011

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от svetlin pilev Покажи съобщение
              Положенията на лоста при задна и първа са различни-при включена задна
              лоста е по-вляво.Нормалната ситуация е да не можеш да преместиш лоста толкова
              вляво без да е вдигнат палеца.Май в него ще да ти е проблема!
              Да зная, че са на различни места. Проблема беше, че мога да включа на задна без да повдигам пръстена на скоростния лост и успявах да вкарам на задна скорост. Тази вечер пак пробвах и се оправи. Проблема обаче за мен не е решен, защото може отново да се случи. Та въпроса е това дали е спекло, заяло или нещо от сорта. Дали се смазва, ремонтира или заменя с ново. Също така продължава да ме дразни как се вкарва 1-ва скорост. При максимално наляво и напред не влиза. Все едно се опитвам да вкарам м/у първа и задна. За 5-та го няма този проблем. Максимслно надясно и напред и влиза супер. Дали при всички го има това с 1-ва или е само при мен?

              Comment


              • #8
                Или ти е нещо с "палчето"/ринга който се вдига нагоре към топката на скоростния лост или ще е нещо със съединителя или синхронизатор на скорости ли беше.

                Не знам този пръстен за задната като се дръпне нагоре с жило ли е и с какво е -да не е заяло нещо.


                А ти сигурен ли си че натискаш до дупка съединителя като превключваш?
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                  Или ти е нещо с "палчето"/ринга който се вдига нагоре към топката на скоростния лост или ще е нещо със съединителя или синхронизатор на скорости ли беше.

                  Не знам този пръстен за задната като се дръпне нагоре с жило ли е и с какво е -да не е заяло нещо.


                  А ти сигурен ли си че натискаш до дупка съединителя като превключваш?
                  Честно казано не знам какъв е принципа му на работа. Ринга си се движеше нормално без да заяжда или някак да е хлабаво.
                  Отностно съедиинителя 100% е натиснат до долу.

                  Comment

                  Working...
                  X